Konstanta uppdateringar Office 360

Diskutera annan mjukvara. Ställ en fråga om ett visst program eller svara på frågor.

Moderator: Imposter10

Lagge
Inlägg: 284
Blev medlem: 2011-jul-05, 19:57

Konstanta uppdateringar Office 360

Inlägg av Lagge » 2014-maj-06, 16:48

Jag har office 360 sv-sv på en win 8.1. Häromveckan så laddade jag ner uppdatering 15.0.4605.1003 och installerade. Sedan dess har jag fått meddelande om att "det finns nya uppdateringar att installera". När jag trycker på installera uppdateringar så står det att samtliga uppdateringar är gjorda. Det är även så att det sker 2 uppdateringar varje gång jag startar om datorn. När jag sedan använder office igen står det att jag använder version 15.0.4605.1000

Enligt Microsoft själva så ska man köra på antingen onlinereparation eller snabbreparation. Tyvärr får jag olika felmeddelanden med en error code (ca 9-12 siffror). Det är nya siffror varje gång jag försöker och det finns inga svar på Google gällande den error code som visas.

Det är "ganska" irriterande att bli påmind om uppdateringar varje gång man använder ett office-program. 1003 är främst säkerhetsuppdateringar så det kan kännas bra att få ner programmen. Behöver jag vänta 1-2 månader på nästa uppdatering eller någon som känner till en workaround?
MVH

Lagge

PS. Google is your friend DS.