Kan man öppna Thumbdata ?

Diskutera annan mjukvara. Ställ en fråga om ett visst program eller svara på frågor.

Moderator: Imposter10

keiwei
Inlägg: 2
Blev medlem: 2012-nov-26, 17:51

Kan man öppna Thumbdata ?

Inlägg av keiwei » 2012-nov-26, 17:57

Tjena!
Det var så att jag var på Dreamhackwinter och spelade in det mesta med min mobil och tillslut så var mitt minne fullt. Så jag stack till min dator för att skicka över dem. Jag kopplade in min Xperia arc s och försökte skicka över alla mina bilder/videoklipp visa Xperia programmet. Jag lät det hölla på i en drygt timme innan jag förstog att det hade hängt sig så jag gick in i mobilen och skickade över hela mappen och radera sedan mappen i mobilen.
Nästa dag när jag kom hem och skulle kolla på bilderna så såg jag att det bara var två stycken okända filer som heter .thumbdata3--1967290299 och den andra råkade jag ta väck namnet för blev lite sur ;/. Båda filarna är cirka 255mb och jag undrar om man skulle kunna öppna dom iaf det skulle finnas några bilder eller videoklipp alls i dem ?

toxicstone
Inlägg: 170
Blev medlem: 2009-jan-11, 09:44

Inlägg av toxicstone » 2012-dec-22, 10:14

[quote=""keiwei""]Tjena!
Det var så att jag var på Dreamhackwinter och spelade in det mesta med min mobil och tillslut så var mitt minne fullt. Så jag stack till min dator för att skicka över dem. Jag kopplade in min Xperia arc s och försökte skicka över alla mina bilder/videoklipp visa Xperia programmet. Jag lät det hölla på i en drygt timme innan jag förstog att det hade hängt sig så jag gick in i mobilen och skickade över hela mappen och radera sedan mappen i mobilen.
Nästa dag när jag kom hem och skulle kolla på bilderna så såg jag att det bara var två stycken okända filer som heter .thumbdata3--1967290299 och den andra råkade jag ta väck namnet för blev lite sur ;/. Båda filarna är cirka 255mb och jag undrar om man skulle kunna öppna dom iaf det skulle finnas några bilder eller videoklipp alls i dem ?[/quote]


Tyvärr så är där inget du kan göra, det är en cachning, ett vanligt problem på S3an och vad jag vet inte har hänt på Xperia men har ingen erfarenhet av dem.

SORRY :/



Glöm ej tacka
  • AMD 6400+ QUAD
  • 8GB DDR3
  • 15000 RPM SCSI 146GB
  • 4X 7200 RPM SATA 1TB
  • 2X GEFORCE 7600GT 1024MB
  • 7.1 HD LJUDKORT
  • VÄRME I C* -24 CPU
  • -7 Grafik
  • +1 Hårddisk
m.m fyller ut senare.

keiwei
Inlägg: 2
Blev medlem: 2012-nov-26, 17:51

Inlägg av keiwei » 2013-jan-04, 21:26

Tack för ditt svar. nu slipper jag tänka om jag kan få tillbaka mina bilder

Skriv svar