Tangenten "Dubbel-v"

Windows Vista forum, diskutera och lös problem.

Moderator: Imposter10

Stigurd
Inlägg: 3
Blev medlem: 2012-jul-06, 10:24

Tangenten "Dubbel-v"

Inlägg av Stigurd » 2012-jul-06, 10:36

Varje gång jag skriver in bokstaven (Dubbel-v) så börjar datorn pipa och ?indo?s Media Player öppnas, samt om jag har Mozilla Firefox igång så öppnas ytterligare ett nytt fönster. Detta hände för ca 1 vecka sedan och då hjälpte de att stänga av datorn och starta igen. Nu hjälper inte detta. Oavsett vilket program som jag är i så kan jag inte skriva ? (dubbel-v). TACKSAM FÖR HJÄLP!

Stigurd

Stigurd
Inlägg: 3
Blev medlem: 2012-jul-06, 10:24

Inlägg av Stigurd » 2012-jul-07, 09:22

[quote=""Stigurd""]Varje gång jag skriver in bokstaven (Dubbel-v) så börjar datorn pipa och ?indo?s Media Player öppnas, samt om jag har Mozilla Firefox igång så öppnas ytterligare ett nytt fönster. Detta hände för ca 1 vecka sedan och då hjälpte de att stänga av datorn och starta igen. Nu hjälper inte detta. Oavsett vilket program som jag är i så kan jag inte skriva ? (dubbel-v). TACKSAM FÖR HJÄLP!

Stigurd[/quote]

Problemet kvarstår men nu kommer texten "Startar Internet" upp i nedre vänstra hörnet när jag trycker ned tangenten "Dubbel-v".
Stigurd

Stigurd
Inlägg: 3
Blev medlem: 2012-jul-06, 10:24

Inlägg av Stigurd » 2012-jul-07, 10:00

[quote=""Stigurd""]Problemet kvarstår men nu kommer texten "Startar Internet" upp i nedre vänstra hörnet när jag trycker ned tangenten "Dubbel-v".
Stigurd[/quote]

Vände upp och ned på tangentbordet och knackade rejält på baksidan. Det lossnade en hel del med skräp från tangenterna.
Men nu försvann problemet. Nu kan jag skriva "W" utan att det händer något.
Äntligen wwwWWWwwwWWWwWwWwWw!!!
Stigurd

Skriv svar