----------------------Hej
Det tog bara några minuter så fick jag svar på min fråga med förslag till
lösning. Följde rådet och så var problemet löst.
Helt otroligt. Jag har ägnat kanske7 timmar och anlitat flera experter men
det var på fixadindator.se forum lösningen fanns. Tack för att det finns!
Vänligen
Ett tack från en medlem...
Ett tack från en medlem...
- Imposter10
- Inlägg: 1051
- Blev medlem: 2008-nov-17, 22:56
- Kontakt:
Trevlig läsning, men det är ju här som de riktiga experterna finns!
- Windows 10 Pro Insider Preview EC, Build 11082 , 64bit / IE11+Edge
- Gigabyte B75M-D3H Moderkort
- Intel® Core i5-3570K Processor Quad Core, 3.4Ghz
- Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 16GB
- Intel HD 4000
- Realtek GbE LAN chip (1000 Mbit): Fiber 30/30
- HD1 (Kingston SSD), 120GB, C:Windows 10 Pro (60GB) D rogram (60GB)
- HD2, WD Elements USB3 portabel F:Temp (1TB)
- HD3, 500GB, H:Backup (500GB)
- Realtek ALC887 HDA 7.1
https://www.facebook.com/NationSweden/?ref=bookmarks/
[quote=""Lagge""]Vad menas med expert i sammanhanget? Väldigt många "experter" i elektronik-butiker bryr sig knappt om att lyssna på problemen. Det är ofta som dom inte ens kan lösa de mest simpla problem.
Var är citatet från? Trevlig läsning[/quote]
http://www.fixadindator.se/f25/tgarden- ... torn-2829/
Var är citatet från? Trevlig läsning[/quote]
http://www.fixadindator.se/f25/tgarden- ... torn-2829/