Vill köpa nytt grafikkort- vilket

Allt om grafikkort.
Chobit
Inlägg: 2
Blev medlem: 2011-maj-21, 01:24

Vill köpa nytt grafikkort- vilket

Inlägg av Chobit » 2011-maj-21, 01:39

Hej. Först vill jag skriva att jag är väldigt tacksam för svar. Jag vill köpa del för del till mina dator, så att jag sakta men säkert gör den bättre och bättre. Dock så är jag inte bra på det här med vad man ska köpa. Jag vill här näst köpa ett grafikkort (eller annat om det är något sämre på datorn som måste fixas)

Just nu har jag ATI radeon HD 5450. Jag undrar om ni har något grafikkort att rekommendera för 1500-2000kr. Jag vill gärna kunna spela på hög upplösning på spel som t.ex Age of conan, Starcraft 2, Call of duty black ops~

Jag tittade på ett grafikkort som någon rekommendera för ungeffär en månad sen, ifall det är något att ha:

http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 67296&SID=


En annan snabb fråga medans jag ändå gör en tråd: Min mus är en hel del efter i call of duty- black ops. Det går inte göra snabba rörelser för man ser inte musen då det har en väldigt dålig acceleration om man säger så. Jag köpte då en ny mus som är bra, men det är inte mycket skillnad. Kan det vara något problem med något annat? Grafikkort kanske? Min ram är 4gb~


Om det är något jag missat, som information eller så är det bara att säga till! Tacksam för alla svar.
Senast redigerad av 1 Chobit, redigerad totalt 2011 gånger.