Windows XP beter sig konstigt.

Allt om Windows XP. Lös problem och ge tips.

Moderator: Imposter10

krille70
Inlägg: 13
Blev medlem: 2009-okt-25, 03:52

Windows XP beter sig konstigt.

Inlägg av krille70 » 2010-feb-21, 06:36

Hej Alla

Jag har upptäckt en konstig sak. Min Windows XP dator hoppar tillbaka till skärmen där du loggar in lite då och då. Varför gör den så? Är det något fel på Windows XP när den gör så? Eller är det vanligt att den gör så. Jag har tittat och tittat men kan inte hitta något som gör att den ska göra detta. Hoppas någon kan hjälpa mig med detta problem. Tack på förhand.

M V H
Krille70 :o

PC Doktor i Stockholm
Inlägg: 1249
Blev medlem: 2009-okt-29, 23:11
Kontakt:

Inlägg av PC Doktor i Stockholm » 2010-feb-21, 13:40

Ytterst ovanligt. Det kan hända att du loggas ut ur Windows pga. någon elakt skojig virus eller så trycker du på snabb knapp på tangentbordet som loggar ut dig. Kan inte vara någonting annat. Om du beskriver i vilka sammanhang det händer så kan du kanske få någorlunda mer specificerat svar.
PC Doktor i Stockholm
www.pcdr.se
Datorsupporten.se

krille70
Inlägg: 13
Blev medlem: 2009-okt-25, 03:52

Inlägg av krille70 » 2010-feb-22, 03:31

Jag vet inte vad som hände men plötsligt slutade han göra detta. Jag vet inte om det kanske hade med den externa hårddisken som jag har kopplade till den. För om jag kommer ihåg så gjorde den detta en gång med min fru som satt vid den då. Hon ringde mig och jag sa åt henne att slå av den externa hårddisken vilket hon gjorde och startade om datorn då gjorde den inte detta. Jag har inte lyckats kolla med Anti-Virus programmet om det finns virus på den. Men jag ska göra det sedan.
M V H
Krille70

Skriv svar