Youtubetrassel

Frågor och diskussioner som rör Internet & Nätverk. Så som nätverksutrustning, webbläsare & felsökning av Internetanslutningen.

Moderator: Imposter10

guuhhh
Inlägg: 66
Blev medlem: 2009-jun-09, 14:53

Youtubetrassel

Inlägg av guuhhh » 2014-aug-15, 11:08

Hej!
Sedan en tid tillbaka kan jag inte ladda ner Youtubeklipp på något sätt, har mest kört med Youtube downloader, men nu säger den bara pausad, vänta så fort man försöker ladda ner ett klipp, mycket irriterande, funkade hur bra som helst förut, undrar om det har med uppdateringen till Windows 8.1 att göra? För det var ungefär då det började strula. Och om det är proxyinställningarna vete fasen vad de ska stå på, misstänker att det är de som spökar, funkar inte i vare sig Explorer, Opera, Chrome eller Firefox, kan det vara månne någon nätverksinställing som spökar? Funkade utmärkt i den gamla burken med Windows 7, någon kanske har tips på något annat program som fungerar bättre än Youtube downloader? Det enda säkerhetsprogram jag har är Windows Defender, hittar inget i inställningarna där heller som kan ställa till det. Till saken hör att jag byter uppkoppling från vår trådlösa uppkoppling hemma och varje dag på dagtid kör jag med min mobiltelefon som modem, men det ska väl inte ha någon betydelse?
Tacksam för tips
guuhhh